Szanowni Państwo,
Przypominamy, że zgodnie z zapisami Umowy o objęcie Przedsięwzięcia MŚP wsparciem:
- § 4, pkt 6 „Brak poniesienia wydatków nie zwalnia Przedsiębiorcy z obowiązku składania wniosków o płatność z wypełnioną częścią sprawozdawczą opisującą przebieg realizacji Przedsięwzięcia MŚP, w tym raportowania w zakresie wskaźników”.
- § 4, pkt 7 „ Przedsiębiorca składa Operatorowi wnioski o płatność nie rzadziej niż raz na 3 miesiące”.
Pierwszy wniosek o płatność:
- sprawozdawczy (jeżeli nie było poniesionych wydatków)
lub
- częściowy (jeżeli były poniesione wydatki w ramach projektu)
należy złożyć w terminie do 3 miesięcy od daty podpisania umowy (dopuszczalne jest częstsze składanie wniosków o płatność).
Wnioskodawców, którzy tego jeszcze nie zrobili mimo upływu wymaganego terminu, prosimy o niezwłoczne złożenie wniosków o płatność.
Złożone przez Państwa zmiany do umowy nie zwalniają z obowiązku składania wniosku o płatność.