KOMUNIKAT – Wnioski o płatność

Image placeholder

Szanowni Przedsiębiorcy,

w związku z realizacją projektów w ramach działania A1.2.1 HoReCa oraz zgodnie z zapisami § 4 ust. 7 umowy o objęcie przedsięwzięcia MŚP wsparciem, przypominamy, że wnioski o płatność należy składać nie rzadziej niż raz na trzy miesiące od dnia podpisania umowy o dofinansowanie.

Zachęcamy jednak do przygotowywania wniosków obejmujących większe kwoty oraz szerszy zakres wydatków.
Mniejsza liczba, lecz bardziej kompleksowych wniosków:

  • pozwoli usprawnić proces oceny i weryfikacji dokumentów,
  • skróci czas formalnej obsługi płatności,
  • przyczyni się do szybszej wypłaty środków,
  • zmniejszy pracochłonność zarówno po stronie przedsiębiorcy, jak i instytucji obsługującej rozliczenia.

Zgodnie z zaleceniami Instytucji Wdrażającej – Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP), każdy wniosek o płatność jest szczegółowo weryfikowany pod kątem:

  • osiągania celów projektu,
  • zgodności wydatków z harmonogramem,
  • prawidłowości dokumentacji finansowej i merytorycznej.

Starannie przygotowana dokumentacja rozliczeniowa zminimalizuje liczbę ewentualnych uwag i korekt oraz pozwoli na sprawniejsze rozliczenie projektu.

Dziękujemy za zrozumienie i współpracę.

Zespół Projektowy